alistriathlon.blogg.se

En triathlets träningsblogg. Från barbapappa (som kan förvandla sig till en lekplats), till Ironman Kalmar 2013

Spinning och skidor!

Publicerad 2013-01-14 18:27:24 i Allmänt,

I torsdags så var det cykling på schemat med Bea....jättejobbigt blev det...typ ingen vila någonstans det gick bara uppför och uppför....Hade dock svårt att få upp pulsen men jag blev trött lika fasiken. ;-) I fredags vilade jag... Och i lördags och söndags blev det skidor. en totalt vecka på 735min träning. Söndagens pass blev 2timmar i spåret och jag gjorde 2mil. Längsta någonsin samt att jag fick till en jäkligt bra kilometertid på 4.17 så det börjar ordna till sig... Till middag i söndags fick det bli en kaloribomb med hemgjord pizza...jag är fasiken bäst på hemgjord pizza. Gör en deg på fiberhusk. och så kör man på vad man vill ;-)  Idag har jag varit hos ortopeden. Han sa att det kan omöjligt vara stressfraktur då det skulle synts på röntgen efter så lång tid. Så nu får vi helt enkelt försöka plocka tillbaka det gamla steget. Så kanske jag kan börja springa så smått... Idag blir det iaf. vattenlöpning...sedan får jag ta och testat lite på bandet på onsdag. vet inte riktigt om man vågar sig på att ut och springa på det här underlaget..har fått ca 50cm snö på kort tid.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2013-01-14 18:55:36

Härligt med mycket skidor, gör dig stark!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henrik Ahlqvist

40år. Bor i villa inne i Kalmar med mina två underbara odågor till katter, de gulliga ligisterna Doris och Smurfan. Kallas för Alis sedan jag var barn som en förkortning av mitt efternamn därav namnet på bloggen. Jobbar som fastighetsmäklare. Förvaltar lite egna hus samt försöker mig på lite daytrading ibland. Med ett nyligen funnet intresse för triathlon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela