alistriathlon.blogg.se

En triathlets träningsblogg. Från barbapappa (som kan förvandla sig till en lekplats), till Ironman Kalmar 2013

Jobb och jobb och lite ledig och lite träning..

Publicerad 2013-01-31 13:22:53 i Allmänt,

Varit lite dålig på att uppdatera bloggen... Så vad har hänt sedan förra veckan... Blev ett jävligt tungt spinningpass i torsdags kväll.  I fredags åkte jag till stockholm.... Det blev 3dagar utan träning... var väldigt länge sedan det var så lång tid mellan passen men det kan nog vara bra med lite återhämtning. 
Blev mycket Mat i sthlm. Var på trattorian,orangeriet,pong  och primo...så mycket mat blev det ;-) Eller på Orangeriet blev det inte direkt någon mat utan bara .....vatten... ;-)
 
I måndags sedan så blev det vattenlöpning i simhallen. 1.10...lika tråkigt som vanligt... Tisdag akupunktur och simning 1800m intervaller.  Och så i onsdags skulle det blivit akupunktur igen men det lyckades jag helt missa då jag hade fullt upp med papper på jobbet. Varit så ett par dagar nu... blä...  Onsdags så var det gymcirkel... 40min 45sek på varje station (15 stationer) och så 3varv. Efter det så fick Åse tror jag det var för sig att vi skulle fortsätta så det blev planka, jägarvila, utfall etc etc... så 50min blev det totalt sedan gick jag in och körde lite crosstrainer. den känns inte alls i vaden så den kanske jag skall ta och köra lite mer med....
 
Idag...är det utlovat blytung cykling.....Det ser vi fram emot ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henrik Ahlqvist

40år. Bor i villa inne i Kalmar med mina två underbara odågor till katter, de gulliga ligisterna Doris och Smurfan. Kallas för Alis sedan jag var barn som en förkortning av mitt efternamn därav namnet på bloggen. Jobbar som fastighetsmäklare. Förvaltar lite egna hus samt försöker mig på lite daytrading ibland. Med ett nyligen funnet intresse för triathlon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela