alistriathlon.blogg.se

En triathlets träningsblogg. Från barbapappa (som kan förvandla sig till en lekplats), till Ironman Kalmar 2013

Jag har det mest besökta huset till salu på hemnet!

Publicerad 2013-01-02 16:06:21 i Allmänt,

Kan inte låta bli att skriva om något helt annat än träning. 
Ringde en journalist från aftonbladet tidigare idag och det visar sig att jag har det mest besökta huset till salu på hela hemnet.  Över 358.000st besökare. Ett litet obetydligt fritidshus i Nybro Kommun. I slagsmål med En bunt lyxkåkar. Tre av de mest besökta husen återfinns i småland. Betyder det att det finns betydligt mer hemnetoholics här då? 
Men frågan är då varför det inte blivit sålt. Skrivit rätt saker i den inledande texten och en bra första bild kanske skapar besökarna men så motsvarar inte huset vad man förväntar sig för övrigt kanske. 
Här är iaf. en länk till artikeln http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16009365.ab
 
Undrans om jag skall ut och testspringa lite ikväll innan jag skall till sjukgymnasten imorgon. En kilometer eller så kanske...För att känna... Eller bara köra styrketräning hemma.   Fröken Frid stoltserar juh med en 6min planka.... då kanske jag skulle kunna klara 2min iaf. eller något. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henrik Ahlqvist

40år. Bor i villa inne i Kalmar med mina två underbara odågor till katter, de gulliga ligisterna Doris och Smurfan. Kallas för Alis sedan jag var barn som en förkortning av mitt efternamn därav namnet på bloggen. Jobbar som fastighetsmäklare. Förvaltar lite egna hus samt försöker mig på lite daytrading ibland. Med ett nyligen funnet intresse för triathlon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela