alistriathlon.blogg.se

En triathlets träningsblogg. Från barbapappa (som kan förvandla sig till en lekplats), till Ironman Kalmar 2013

100 dagars utmaningen

Publicerad 2013-01-07 12:38:00 i Allmänt,

Efter mycket velande fram och tillbaka så har jag nu bestämt mig för att vara med i 100 dagars utmaningen. Vilket betyder ingen alkohol,chips,läsk,godis,kakor eller glass de närmaste 100 dagarna..  De två första kommer att bli grymt knepiga men resten klarar jag galant. Gå på Harrys i Kalmar nykter lockar inte alls....Man kommer troligtvis störa ihjäl sig på alla fylletrattar men men....Nu kör vi!!!!!
 
 
 
Någon som skall vara med? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henrik Ahlqvist

40år. Bor i villa inne i Kalmar med mina två underbara odågor till katter, de gulliga ligisterna Doris och Smurfan. Kallas för Alis sedan jag var barn som en förkortning av mitt efternamn därav namnet på bloggen. Jobbar som fastighetsmäklare. Förvaltar lite egna hus samt försöker mig på lite daytrading ibland. Med ett nyligen funnet intresse för triathlon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela