alistriathlon.blogg.se

En triathlets träningsblogg. Från barbapappa (som kan förvandla sig till en lekplats), till Ironman Kalmar 2013

Döende eller iaf. nästan!

Publicerad 2013-02-12 10:20:15 i Allmänt,

Har fått något skit i kroppen. Började igår när jag kom till jobbet att jag hade lite hosta som sedan blev en liten klump i halsen. Dock hostade jag inte så ofta men senare emot kvällen så började bränna i halsen vid hosta och huvudvärk ovanpå det... 
Vilopulsen ligger högre än normalt
Överträning mja... kroppen svarade bra dagen innan så det tror jag inte på. 
Vätskebalansen är normal, iaf. enl. vågen
Vikt normal. 
Sovit normalt dock frös jag och kallsvettades lite omvartannat i natt...
 
Så summa summarum.. Så tror jag helt enkelt det är en liten manlig förkylning som hoppat på mig...Brukar inte bli förkyld men det händer ibland...
Och om jag är en hypokondriker??? Nja Kom hem en sommardag från jobbet och sa att jag kände mig lite seg...så vi tog tempen på mig och då hade jag 39.7...Hade utegångsförbud i flera dagar efter det...var jättejobbigt...
 
 
Ser ju faktiskt inte helt döende ut dock....
 
Sitter och planerar lite på kontoret idag. Det kommer att förändras en hel del framöver....
 
Simma lungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henrik Ahlqvist

40år. Bor i villa inne i Kalmar med mina två underbara odågor till katter, de gulliga ligisterna Doris och Smurfan. Kallas för Alis sedan jag var barn som en förkortning av mitt efternamn därav namnet på bloggen. Jobbar som fastighetsmäklare. Förvaltar lite egna hus samt försöker mig på lite daytrading ibland. Med ett nyligen funnet intresse för triathlon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela