alistriathlon.blogg.se

En triathlets träningsblogg. Från barbapappa (som kan förvandla sig till en lekplats), till Ironman Kalmar 2013

Cross training, Rehablöpning, Cykel och Crosstrainer

Publicerad 2013-02-11 16:36:22 i Allmänt,

I fredags så testade jag på passet cross training. HELVETE vad jobbigt. Efter det så var man helt slut...
Lördags vilodag...var ute och käkade med lite vänner på kvällen och sedan en sväng på harrys...inga problem att vara nykter...
Söndags så skulle jag äntligen få träna...började med 5min promenad sedan 5min löpning...5min promenad och så 5min löpning ....in i cykelsalen och där köra 1timmes spinning för att direkt därefter gå ut och köra crosstrainer i 80min...Skulle inte kört riktigt så länge på crosstrainern men kunde inte låta bli att sluta titta på ice road truckers: dödens väg bolivia...satan vilka vägar de körde på...
Idag har jag varit på akupunktur...tänkte köra cross training men har liten känning i halsen så jag vet inte om jag låter bli... svåra val...
 

Här har vi en idolbild från igår på crosstrainern  mmm lite svettig är man allt..  Lägg märke till jerseyn...en gammal från stallet chateau de ax med francesco mosers hastighetsrekord på en timme i velodrom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henrik Ahlqvist

40år. Bor i villa inne i Kalmar med mina två underbara odågor till katter, de gulliga ligisterna Doris och Smurfan. Kallas för Alis sedan jag var barn som en förkortning av mitt efternamn därav namnet på bloggen. Jobbar som fastighetsmäklare. Förvaltar lite egna hus samt försöker mig på lite daytrading ibland. Med ett nyligen funnet intresse för triathlon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela