alistriathlon.blogg.se

En triathlets träningsblogg. Från barbapappa (som kan förvandla sig till en lekplats), till Ironman Kalmar 2013

Simmning 2k

Publicerad 2012-11-13 11:59:30 i Allmänt,

Igår så skulle det då bli lite lungt var tanken för att sedan åter simma i morse. Tänkte att jag skulle ta ett distanspass. Se hur långt det gick... 100 hade jag inte startat klockan nästa 100 blev jag så trött att jag fick vila en jävla stund och tänka att sänka tempo och komma in i rythmen sedan bara rullade det på...och efter ett tag tänkte jag, fan går juh bra det här... Så till slut blev det ett lite distanpass på 2km jösses... Jag simmar bättre än jag springer... Nytt pb med 500m  så nästa vecka siktar vi på 2500m tjoho....
 
Funderar fortfarande på Ironman...skall jag eller skall jag inte?? 
 
Vad vill ni föresten läsa om här? Bara träning eller annat också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henrik Ahlqvist

40år. Bor i villa inne i Kalmar med mina två underbara odågor till katter, de gulliga ligisterna Doris och Smurfan. Kallas för Alis sedan jag var barn som en förkortning av mitt efternamn därav namnet på bloggen. Jobbar som fastighetsmäklare. Förvaltar lite egna hus samt försöker mig på lite daytrading ibland. Med ett nyligen funnet intresse för triathlon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela