alistriathlon.blogg.se

En triathlets träningsblogg. Från barbapappa (som kan förvandla sig till en lekplats), till Ironman Kalmar 2013

Hjälp! Var detta verkligen smart????

Publicerad 2012-11-13 15:02:39 i Allmänt,

Nu hade jag nog behövt någon som slog något hårt i huvudet på mig tidigare idag. För då fick jag för mig att anmäla mig till Ironman och lyckades få tag på en av de 350platserna som slukades på en minut. Herregud vad har jag ställt till med detta kommer juh garanterat göra jätte ont och vara jättejobbigt och jag kommer framförallt att bli jättetrött. Är det verkligen listigt att utsätta sig för något sådant frivilligt och dessutom betala för det?
Jaja no retreat no surrender. Nu kör vi.
mot Ironman Kalmar 2013 
 
Just fan också nu måste jag juh ändra överskriften på bloggen.
och skaffa mig en sponsor kanske ;-)  Undrans om denna kan funka  ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henrik Ahlqvist

40år. Bor i villa inne i Kalmar med mina två underbara odågor till katter, de gulliga ligisterna Doris och Smurfan. Kallas för Alis sedan jag var barn som en förkortning av mitt efternamn därav namnet på bloggen. Jobbar som fastighetsmäklare. Förvaltar lite egna hus samt försöker mig på lite daytrading ibland. Med ett nyligen funnet intresse för triathlon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela