alistriathlon.blogg.se

En triathlets träningsblogg. Från barbapappa (som kan förvandla sig till en lekplats), till Ironman Kalmar 2013

Utskällning och en riktig julafton!!

Publicerad 2012-12-28 14:00:22 i Allmänt,

Igår var det som vanligt Cykling på schemat på Malkars. Dock lite annorlunda schema idag. 8x5min och 2x5min dundertungt.... efter 2 intervallen så sänker Offen musik och skriker...nu får ni fan skärpa till er skall jag sitta här och leda så får ni fan ta i lite....Ordentlig rättning i leden blev det inte för att det var dåligt innan tror jag...Men en tankeställare är aldrig fel.... Och skall jag vara ärlig så tror jag inte att han var allvarlig han ville nog bara se lite jävlar anamma....  ;-)   
 
Idag är en sådan braig fredag....  Jag fick paket precis med massa godsaker.... NEJ inte godis utan träningsprylar... sådana där saker som varje triatlet bara "måste" ha. Kompression i mängder så som recovery tröja så nu har jag både recovery byxor och recovery tröjja. Vanlig löpar tröjja och löparbyxor i kompression. löpar och cykeljacka...som syns.. de där västarna är nog bra men inte så snygga...ett par kompressionsstrumpor...sim paddlar för att träna mer armstyrka...simglasögon så man ser lite bättre i det svarta vattnet i Kalmarsund som komma skall. Racebelt för nummerlapp... triatlon skosnören med snabb spänne... 
 
Och lite annat...    Prylgalen!!! jag????   
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2013-01-02 15:59:48

Hej! Jag hittade hit via Linas blogg :P
Jag är nog oxå lite prylgalen :D Var brukar du köpa din grejer? Butik?Nätet?
MVH Anna

Svar: Hej och välkommen! Undrans om du nu får ett meddelande om att jag svarat. Det är lite beroende på av jag skall köpa. startfitness.co.uk använde jag nu. Bikediscount i tyskland har jag sneglat på lite men inte beställt ifrån. Mvh Henrik
Henrik Ahlqvist

Postat av: Anna

Publicerad 2013-01-02 21:56:35

Hello! Nej jag fick inget meddelande :/
Jag hört talas om sidan(startfitness) och har oxå haft tanken på att beställa där ifrån. Jag testade att beställa ifrån Wiggle och de gick galant :D Som du säger är de ruggigt bra priser, vilken skillnad :D Perfekt för då kan man beställa mer :P

Postat av: Lina

Publicerad 2013-01-02 22:17:32

Härligt med triathlonprylar! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henrik Ahlqvist

40år. Bor i villa inne i Kalmar med mina två underbara odågor till katter, de gulliga ligisterna Doris och Smurfan. Kallas för Alis sedan jag var barn som en förkortning av mitt efternamn därav namnet på bloggen. Jobbar som fastighetsmäklare. Förvaltar lite egna hus samt försöker mig på lite daytrading ibland. Med ett nyligen funnet intresse för triathlon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela