alistriathlon.blogg.se

En triathlets träningsblogg. Från barbapappa (som kan förvandla sig till en lekplats), till Ironman Kalmar 2013

Röntgensvar...Jomensåatt ådeådåva... Ironman 2013

Publicerad 2012-12-18 11:37:00 i Allmänt,

Fick nu svar på röntgen här går det undan..... och svaret är... (trumvivel!!!!!!)...... INGEN STRESSFRAKTUR trots att alla symptom stämmer... Fan vad bra...men vad är det då jag har för helvetes jävla skit ballefjongberga och fan och hans moster....... Bara att börja om från ruta ett....dock så känns det betydligt bättre nu än för ett par dagar sedan... Har slutat att massera.... Provade idag att hoppa på ett ben idag vilket gjort lite ont tidigare. Kändes inget... Men läkaren tyckte ändå att jag skulle vänta med att springa en vecka eller två...vila sig i form, går det ;-) Jaha hit med lite minusgrader nu då så jag kan åka skidor nu under julledigheten istället...
Så nu lär det bli Ironman 2013 ... om nu någon tivivlat på det... 
 
Envis...Jag....nejdå....okejdå...fast på ett bra sätt ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henrik Ahlqvist

40år. Bor i villa inne i Kalmar med mina två underbara odågor till katter, de gulliga ligisterna Doris och Smurfan. Kallas för Alis sedan jag var barn som en förkortning av mitt efternamn därav namnet på bloggen. Jobbar som fastighetsmäklare. Förvaltar lite egna hus samt försöker mig på lite daytrading ibland. Med ett nyligen funnet intresse för triathlon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela