alistriathlon.blogg.se

En triathlets träningsblogg. Från barbapappa (som kan förvandla sig till en lekplats), till Ironman Kalmar 2013

Hjälp jag har fått virus...latmasken har drabbat mig.

Publicerad 2012-12-27 11:48:24 i Allmänt,

Men först....en resume...... Tränade com sagt cykling i torsdags så det blev lite vila innan paniken började göra sig påmind så på julafton tog jag och fattade mod och åkte till Svartbäcksmåla för lite skidåkning... Trögåkt var bara bara förnamnet och fästvallan...den fäste inte alls, joo på skidan men inte på underlaget så det blev tufft i backarna..  hur som helst så blev det 2 timmars skidåkning och 1.6mil. Vilket var längdrekord. Har känts i både ben och armar de senaste dagarna men ikväll så skall jag mota bort latmasken och köra lite cykel. 

Kommentarer

Postat av: Saras Träningsblogg

Publicerad 2012-12-27 21:00:22

Härligt med skidor! Vill med :D Grymt jobbat, trots ingen bra valla!! :D

Svar: Nu är det minusgrader igen iaf. bara hoppas på att snön ligger kvar i svartbäcksmåla också...
Henrik Ahlqvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henrik Ahlqvist

40år. Bor i villa inne i Kalmar med mina två underbara odågor till katter, de gulliga ligisterna Doris och Smurfan. Kallas för Alis sedan jag var barn som en förkortning av mitt efternamn därav namnet på bloggen. Jobbar som fastighetsmäklare. Förvaltar lite egna hus samt försöker mig på lite daytrading ibland. Med ett nyligen funnet intresse för triathlon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela