alistriathlon.blogg.se

En triathlets träningsblogg. Från barbapappa (som kan förvandla sig till en lekplats), till Ironman Kalmar 2013

Röntgen...

Publicerad 2012-12-10 15:29:01 i Allmänt,

Orkade inte vänta så jag lyckades fixa mig en tid hos hälsocentralen för bedömmning av min "stressfraktur" och hon gjorde ingen annan bedömning heller så jag frågade vart röntgen går snabbast och så sa hon att oskarshamn är lite snabbare. Bra då kör vi det sa jag... Så skulle hon skriva att jag kunde med kort varsel så förhoppningsvis får vi det här utrett nu innan jul...så jag kan rehabträna rätt.... Men har juh cykling simning och skidor att roa mig med så behöver nog inte vara supersysslolös....;-)
 
Idag får det nog bli en vilodag...eller om jag skall simma hmms...

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2012-12-10 21:38:29

Härligt att du också ska köra IM 2013 i Kalmar! Är det första gången?

Svar: Japps första gången. Blev lite biten när jag var och tittade på IM och bara körde den lilla förra året. Jag har juh fördelen med att bo i Kalmar. Fast just nu känns det inte som en fördel med snön som vräker ner fått ca 30cm i natt och det bara fortsätter snöa...
Henrik Ahlqvist

Postat av: Lina

Publicerad 2012-12-11 22:10:30

Jag har min familj i Högsby så nära Kalmar :) Perfekt att kunna bo där och få support när det närmar sig! Får nog ta en helg där och reka cykelbanan när den kommer ut :) Tränar du efter något speciellt upplägg?

Svar: Ojdå högsby....Nära och nära ;-) Jodå jag tänkte jag skulle ta och åka förbi och ta en vinterbild på simstarten jag har en från i höstas i bloggen någonstans ;-) Nja det gör jag väl inte direkt tränar med Kalmar RC triathlon. Men har juh dragit på mig lite skador så jag får träna det som funkar...
Henrik Ahlqvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henrik Ahlqvist

40år. Bor i villa inne i Kalmar med mina två underbara odågor till katter, de gulliga ligisterna Doris och Smurfan. Kallas för Alis sedan jag var barn som en förkortning av mitt efternamn därav namnet på bloggen. Jobbar som fastighetsmäklare. Förvaltar lite egna hus samt försöker mig på lite daytrading ibland. Med ett nyligen funnet intresse för triathlon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela