alistriathlon.blogg.se

En triathlets träningsblogg. Från barbapappa (som kan förvandla sig till en lekplats), till Ironman Kalmar 2013

Pannbenspass och simning

Publicerad 2012-12-18 10:46:06 i Allmänt,

Så var det då måndag igen.... Vart lite mycket vilande förre veckan med ryggskott och annat trams... Tog ett par 600mg alvedon i måndags och så blev det faktiskt lite bättre... Hade lite ångest av att sätta mig på motionscykeln... vet att jag brukar få lite ont i knäskålen efter ca 2timmar... Men så fattade jag mod,....tryckte igång bioprojektorn och tittade på taken2 med Liam Nesson. 720p men ändå en TS så kvaliten var ju kanske inte bäst men den funkade iaf. Efter den så tittade jag på the Grey även den med Liam.....Var väl sisådär bra....men den fördrev tiden så mitt LSD pass slutade på 3.5 timmar... Då var klockan redan 23 så det var bara att kasta sig i sängen... och turbosova då klockan ringde 05.30   upp och hoppa blåbärsoppa!!
 
Iväg till simhallen hittar inte husnycklarna så jag kan låsa...balle.... väl där så plums i plurret och börja vifta med armarna för allt vad tygen håller..  massa eländiga jättejobbiga a3 intervaller... segt som fan. Fick bara ihop en 1200m  inte bra...Herr Hansson påstår att han fick ihop 2400m på samma pass dagen innan....sällan studsar en termos alltså..... ;-) Fast skall jag vara ärlig så är det nog fullt möjligt......jag får träna mer alltså... fast jag ligger nu 600min före honom i senaste månadsstatistiken...så jag är rätt bra ändå!! Dock så ligger jag juh en sisådär minst år efter så jag har juh lite att jobba igen... 
 
Ikväll blir det antingen mer cykel inne eller inget alls har inte riktigt bestämt mig än... åhh vill springa... men än så läng inte hört något från läkaren om röntgen plåtarna...
 
Din kanal  mitt i grynnan!

Kommentarer

Postat av: Hansson

Publicerad 2012-12-18 17:26:40

Kör man hela passet blir det 2400m. Den som räknade ut det var kassör Andersson - honom litar jag på. A3 är jobbigt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henrik Ahlqvist

40år. Bor i villa inne i Kalmar med mina två underbara odågor till katter, de gulliga ligisterna Doris och Smurfan. Kallas för Alis sedan jag var barn som en förkortning av mitt efternamn därav namnet på bloggen. Jobbar som fastighetsmäklare. Förvaltar lite egna hus samt försöker mig på lite daytrading ibland. Med ett nyligen funnet intresse för triathlon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela